Verkkokauppa

Tervetuloa Teatterimuseon verkkokauppaan! Kaupassa myydään teatterikirjoja, postikortteja, Teatterimuseon T-paitoja ja muita tuotteita. Tilaukset toimitetaan postitse, hintaan lisätään toimituskulut lähetyksen koon ja painon mukaan.
Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Teatterimuseon verkkokauppa toimittaa toistaiseksi tuotteita vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin. Mikäli haluat tilata ulkomaille, ota yhteyttä sähköpostitse. Otathan yhteyttä myös, jos kauppa ei toimi tai kohtaat ongelmia tilauksessa. (Lähetä viesti osoitteeseen teatterimuseo @ teatterimuseo.fi)

Museokaupan tuotteet postitetaan 2–5 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Halutessasi voit valita toimitustavaksi myös noudon. Tilaukset noudetaan museosta Kaapelitehtaalta.

Naisten t-paita (XL) “JÄRJESTÄ KOHTAUS”

Naisten t-paita (XL) “JÄRJESTÄ KOHTAUS”10.00 €

Malli: Ladyfit, pyöreä kaula-aukko